0
Your Cart

Podmienky vrátenia, výmeny a reklamácie

Výmena tovaru

  1. Zákazník môže tovar zakúpený v obchode Felinela.sk vymeniť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky.
  2. Obchod zaručuje výmenu v závislosti od dostupnosti výrobku v ponuke.
  3. Výrobok je možné vymeniť za rovnaký model v inej farbe alebo veľkosti a tiež za iný aktuálne dostupný výrobok za rovnakú cenu.
  4. Na uľahčenie procesu výmeny sa odporúča použiť formulár.
  5. Tovar posiela späť zákazník na vlastné náklady akýmkoľvek spôsobom. Obchod zašle vymenený tovar späť na náklady zákazníka.
  6. Zásielka musí byť zabalená a zabezpečená tak, aby bola počas prepravy chránená pred poškodením, a v stave, ktorý umožní jej riadnu prepravu.
  7. Ak tovar, ktorý mal byť vymenený, už nie je k dispozícii, zamestnanci obchodu budú kontaktovať zákazníka, aby dohodli podrobnosti výmeny.
  8. Právo na výmenu sa nevzťahuje na tovar s individuálnymi vlastnosťami určenými zákazníkom (napr.: výrobky na mieru, výrobky s logom zákazníka, vlastná potlač, akékoľvek neštandardné výrobky, ktoré nie sú zahrnuté v ponuke obchodu).
  9. Tovar spolu s výmenným formulárom zašlite späť na adresu OlzaLogistic – Marka24/Felinela ul. Súľov 46, 01352 Súľov-Hradná

Odstúpenie od zmluvy

Ak ste spotrebiteľ – vo všeobecnosti máte právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní.

Od zmluvy môžete odstúpiť zaslaním vyhlásenia o odstúpení od zmluvy, napríklad e-mailom na adresu: [email protected].

Vrátený tovar nám prosím bezodkladne vráťte na adresu OlzaLogistic – Marka24/Felinela ul. Súľov 46, 01352 Súľov-Hradná, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.

Od zmluvy môžete odstúpiť do 14 dní.

Začína plynúť 14-dňová lehota na odstúpenie od zmluvy:

  • v prípade zmluvy, v rámci ktorej dodávame vec, povinnosť previesť vlastnícke právo k veci – prevzatím veci vami alebo vami určenou treťou osobou, inou ako dopravcom,
  • v prípade digitálneho obsahu – odo dňa uzavretia zmluvy.

Na dodržanie lehoty stačí zaslať výpis pred jej uplynutím. Pri písaní výkazu môžete použiť náš vzorec.

Platby, ktoré ste uhradili, vrátane nákladov na dodanie tovaru za podmienok stanovených v predpisoch, vám budú vrátené bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia o odstúpení od zmluvy.

Môžeme zadržať vrátenie akejkoľvek platby, ktorú sme od vás prijali, kým nedostaneme tovar späť alebo kým nepredložíte dôkaz o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.

Nezabudnite, že právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku sa nevzťahuje na spotrebiteľa, ale len na neho, pokiaľ ide o zmluvu:

  • pri ktorých je predmetom služby nefabrikovaný predmet vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaci na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa,
  • pri ktorých je predmetom služby predmet, ktorý podlieha skaze alebo má krátku dobu trvanlivosti,
  • v ktorých je predmetom služby tovar dodaný v zapečatenom obale, ktorý po otvorení obalu nie je možné zo zdravotných alebo hygienických dôvodov vrátiť, ak bol obal po doručení otvorený,
  • ak sú predmetom služby zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový softvér dodané v zapečatenom obale, ak bol obal po doručení otvorený
  • v prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako bol obchodník informovaný o strate práva na odstúpenie od zmluvy.

Podrobné informácie o odstúpení od zmluvy nájdete v našom predajnom poriadku.

Sťažnosti

Ak sa ukáže, že tovar zakúpený u nás je chybný, máte právo na uplatnenie záruky. Svoju sťažnosť pošlite najlepšie e-mailom na adresu: [email protected] alebo poštou na adresu OlzaLogistic – Marka24/Felinela ul. Súľov 46, 01352 Súľov-Hradná. Na uľahčenie procesu podávania sťažností sa odporúča použiť formulár.

Vrátený tovar pošlite na adresu: OlzaLogistic – Marka24/Felinela ul. Súľov 46, 01352 Súľov-Hradná

Kvôli tejto závade môžete požiadať o:

  • vvymeniť veci za bezchybné,
  • odstránenie závady,

alebo urobiť vyhlásenie:

  • zníženie ceny,
  • odstúpenie od zmluvy – v prípade podstatných chýb.

Zodpovedáme vám za chyby zistené do dvoch rokov od dátumu dodania.

Reklamáciu môžete uplatniť do jedného roka od zistenia chyby, ale lehota na uplatnenie reklamácie nesmie skončiť skôr, ako uplynie záručná doba predávajúceho.

Vašu sťažnosť posúdime (odpovieme na ňu) do 14 dní odo dňa prijatia vašej sťažnosti.

Viac informácií o reklamáciách nájdete v našich podmienkach predaja.